Melike9216 inocan maşallah bizde daha hiç duymadık 5+3de gittim şimdi randevu bekliyoruz 8+2 olduk insan çok sabırsızlanıyor😇
Melike9216 inocan maşallah bizde daha hiç duymadık 5+3de gittim şimdi randevu bekliyoruz 8+2 olduk insan çok sabırsızlanıyor😇
aycaycayca_89 inocan yarın büyük gün nasip olursa hem bebeklerimizi göreceğiz hemde kalp atışlarını dinleyeceğiz🥰 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍😊
Ecenazece Bende 11+3um 1hafta sonra 2li tarama var, belki cunsiyetide söyler kızlar aşırı derecede uyuşukluk ağırlık var üzerimde başımda ağrıyor hiç bir şey yapasım gelmiyor nasıl aticam bu üzerimdeki ağırlığı
Gizemhikmet Ecenazece bende 10 haftalık gebeyim aynı şikayetler bende var, halsizlik yorgunluk ve ekstradan kasık ağrısı 12 13 haftadan sonra azalıyormuş inşallah
Melike9216 Ecenazece bende de halsizlik isteksizlik var hersyee karşı sanrım genelde olan bisey inşalalh 12. Haftadan sonra geçer.
nisanmaral Melike9216 inşallah ben de 💃 şu an 9+5teyim salı günü 10.hafta olacak, 12.haftada da kontrolum var ve testler başlayacak bakalım hayırlısı 🤲 11 mayıs gösteriyor takvimde 🤩
bersu ben inşallah 🤲 7 haftalığm . 6+1 de dr.a gittim kalp atışlarını gördük 💜 sağlıkla gelsin minikler inşallah 🤲 ama bulantı kusma !! yataktan çıkmama ..mutfağa girememe 😫 ne zaman geçer 😫
aycaycayca_89 Melike9216 bizde 6+0 da tek kese göründü , bir daha değişmezse şu anlık tek :) diğer arkadaşta pazartesi günü kontrole gidip görecekmiş o yüzden öyle yazmıştım 😊
Zehra_nur inocan inşallah sende duyarsın canım cok güzel bir duygu Rabbım isteyen herkeze nasip etsin
Gigy Yarın 9.haftamiza giriyoruz şu an çok temkinli gidiyoruz pek hissedip sevinemiyorum bile 😔1 düşük 1 dış gebeliğim vardı,Allah’ın izniyle sağlıkla mutlulukla alalım kucağımıza 🙏