Merhabalar bende yarın 8 haftalık olucak benim biraz zor geçıyor mayısta doğum olcak allah kısmet ederse bundan önce 3 düşük yaptım sonra pıhtılaşma sorunum varmışsan hemde oksapar kan sulandırıcı iğne hemde fitil hemde progestan iğne vuruyorum sizde durumlar nasıl arkadaşlar