demiray canım özelle alakası yok bende özele gidiyorum bi tetenoz asisini yaptirmaliyiz birinci doz 20.haftada ikinci doz 24.haftada sen doktoruna sor bi ama ben kendi semtimdeki aile saglik merkezinde yaptiracagim eski adiyla saglik ocaginda yani sanki hamile oldugunu aile saglik merkezine bildirdin mi ben bildirdim kan degerlerime filan doktor belli basli testler isteginde belli kismi aile saglik merkezinde ucretsiz oluyor orada bi hemsiren oluyor devletin seni hamile olarak kaydetmesi gerekiyor seni oraya kaydediyor sen istersen teteno asisini illa aile saglik merkezinde yaptirmak zorunda degilsin kendi hastanende de yapabilirsin sor ama mutlaka doktoruna nasil bilgi vermemis bana ozeldeki doktorum bi dosya verdi orda hangi hafta hangi testler yapiliyor iste dikkat etmem gerekenler hangi seyleri yememem gerekiyor filan gibi,bide aklinda olsun bu hamilelerin kulladigi decavit(multivitamin) varya onuda ucretsiz veriyor her ay