Aysehatun Tmk bana sağlık ocağı 20.haftada tetenoz asisi birinci doz,24.haftada ikinci do teteno asisi demisti iki gun once gittim konustuk hemsirem ile bende suan 15 haftalik gebeyim sende sor tekrar bi bence
zehracinar Tmk 14 hafta da yapılması çok erken değil mi ? Siz bence tekrar tekrar sorun yanlışlık olabilir
Tugceekrzm Tmk canım ben pazartesi gittim 17 haftalık şimdi erken bebeği iyice hisset öyle gel 20.haftada falan dedi yinede bir sor canım çok erken bence 🤔
Tmk Deniz2961 bilmiyorumki bende saglik ocaginin verdigi küçük defterde 10mayis aşi izlem yaziyo ikinciside 10haziran yazio erkenmi asi için
Zuve Tmk tetanoz aşısı daha ileriki haftalarda yapılır. Bebek tekme atmaya başlayınca gel demişti doktor. 18 de yaptim
Cansummm Tmk tetanoz aşısıdır eğer 1 ay arayla 2. Doz da yapılacaksa ben 17. Haftamda olmuştum ikincisini de sizin gibi tam 1 ay sonrasına vermişlerdi
Alyaa Tmk bendede matıs yok canım Haziran’dan itibaren başlıyor mayıs deyince bende şaşırdım hemşirenle bi konuşsaydın
Tmk Hcrksk acaba beni neden erken cagirdilar asi icin. Dr biz belirlemiyoruz senin bilgilerini girince bunu otomatik bilgisayar asi tarihlerini cikariyo dedi😶
Mineeee Tmk erken canım banada öyle demişti 14. Haftaya çağırmıştı gittim erken oldğnu düşündüğümü söyledim sıkıntı yok dediler 14 haftada başlıyo illa 14te olucaksın diye birşey yok 18 de oldum bende
Tmk zehracinar bana yazip verdigi defterde oyle yazio ama yarin tekrar sorucam bakalim bende merak ettim neden boyle😶