Seydaaa123 benim kaynanam da beşik ve puset aldı onun evinde duruyor doğuma yakın getiririm diyor. Sanki şimdiden verse ne olur ne kafayla yapıyor bunu hiç anlamıyorum. Bide dün kalkmış battaniye tulum bişeyler almış burda dursun benim evime geldiğinizde eşyaları bende de olsun dursun diyor, yeni doğacak bebeğe su verme planları yapıyor yok neymiş suyu kaynatcaz soğucak öyle vercez. Ben kendim anasınıf öğretmeniyim çocuk gelişimi okudum küçücük çocuğa su mu verilir anlatmaya çalışıyorum anlamıyor aptal kadın!! vs vs bi ton şey daha. Takmıyorum ama sinir oluyorum istemsizce. Gelirken ben bütün ihtiyaçlarıyla gelirim Zaten. Bide lohusa olacağım zamanlar geliyor aklıma umarım çıldırmam