Seydaaa123 bende seninle aynı durumdayım canım ve inan benimde sinirlerim tepeme çıkıyor ve ben almanydayım annem falan kimsem yok burda kaynanama eşim rica etti doğum yapınca sn gel bizim yanımızda kal yardımcı olursun bebek konusunda diye oda tutturmuş siz gelin burda kalın 40 gün ben defalarca yok dememe rağmen bugün yine diyo gelip burda kalıcaksın zaten 40 gün o ve kayınpederim beni sinir ediyor ben kalmak istemiyorum dediğin gibi bende tesettürlüyüm ve sürekli kaynım, eltim, görümcem ve kocası orda lavaboya kalksam bile üzerimi giyinip saçımı örtmem gerekicek rahat olamıcam ama bu insanlar neden böyle anlayışsız ben anlamıyorum.