Seydaaa123 valla okuyacağı okulu araştırıyor hamile kaldığımdan beri, hastalansam dr gidiyor ve benim şikayetlerimi soruyor ☺️ Biz evlenirken de böyleydiler, gidip kendi beğenip almak istedi her eşyamı.. oturacağım evi kendi seçsin istedi..
Aslında mutlular, çok heyecanlılar.. ama ben sizin gibi umursamadım, takmadım açıkçası.. işime geleni kabul ettim gelmeyeni reddettim.. bana aldıkları elektronikleri beğenirsem evime getiriyorum beğenmezsem onlarda kalıyor istemem diyorum 😂😂
kıyafette alırlar bol bol.. sürekli.. beğenirsem alıyorum beğenmezsem istemem diyorum, hayrınıza başkasına verin diyorum. Açık sözlü olmak güzel oluyor.. umursamayın.. sahiplenmeleri İnan’ın güzel bişey..