Allah sana sabır versin canım
Şu an seni en çok eşin düşünmesi lazım seni strese sokmaması lazım
benim kayınvalidemde aynı 5-10dk mesafede oda aynı şekilde beşik alacak 😅 çokta gereksiz buluyorum almalarına çok uzakta olsak hadi neyse derim ama yürüyerek 5-10dakika cık sadece ama o demiyor bizde yatın diye sadece onlara gidersek bebek uyursa ozaman yatırırız diyor