Bademlii Akg yalancı sancı nasıldı acaba ? Biraz anlatır mısınız. Dün gece olduğunu düşünüyorum da emin de olamadım korktum da biraz 😂
Guluc Mevakusunannesi nasip bakalım canım hayırlısı neyse o olsun tüm anneler ve bebekler için en hayırlı doğum şekli ne ise o olsun 🙏🏻
Fatma_ali_38 Bu gece yarısı itibariyle günümüz dolucak🤭Ama gelen giden yok🤭hiçbir belirti yok🤭Kızım çok nazlı çıktı🤰
Mevakusunannesi Fatma_ali_38 az önce diğer arkadaşa yazdım cidden genelde kız ve genelde gelmiyor bu ay bebisler 😂 nazlarini yesinler bir an önce kucağımıza da gelsinler insAllah
Akg Bademlii 🤷♀️ o zaman anlatamam ama bu iyi birşey emin ol demekki doğum sancın da çok çok az olacak
Fatma_ali_38 Mevakusunannesi Doğuramıyorum totemi işe yarıyo galiba🤭Heryere yazıyodum gelmiyo diye nişanım geldi sonunda🙈Sancılarım başladı🤭Benim kız sesimi duydu galiba 40+0 da🤪
Derya-D Mevakusunannesi hareketleri çok azdı bugün. İçime kurt düştü. Normalde kontrolüm pazartesiydi ama ben dayanamayıp bugün gittim. Orada fark ettiler.
Mevakusunannesi @Derya-D Iyi ki gitmişsiniz ne yapacaklar şimdi belli mi normal doğum yapabilecek misin
Derya-D Mevakusunannesi Hiçbir şey belli değil şuanlık. Doktor kordonla normal çocuklar da var bu hemen sezeryan demek değildir dedi. Ama beklemedeyiz bakalım. Yarın sabah görücez ne diyecekler.