Derya-D Mevakusunannesi Hiçbir şey belli değil şuanlık. Doktor kordonla normal çocuklar da var bu hemen sezeryan demek değildir dedi. Ama beklemedeyiz bakalım. Yarın sabah görücez ne diyecekler.
Mevakusunannesi Ozleeem hadi hayırla gelsin sizinki de ben de tekim ağrısı sızısı olmayan zannediyordum
Akg Bademlii 🤷♀️ o zaman anlatamam ama bu iyi birşey emin ol demekki doğum sancın da çok çok az olacak
Fatma_ali_38 Mevakusunannesi Doğuramıyorum totemi işe yarıyo galiba🤭Heryere yazıyodum gelmiyo diye nişanım geldi sonunda🙈Sancılarım başladı🤭Benim kız sesimi duydu galiba 40+0 da🤪
Ezgi00 Mevakusunannesi son 4 arada bi yalancı sancım oluyo ve belim agriyo onun disinda bi belirti yok
Mevakusunannesi Derya-D aaaa bende hicbir şey yok hislerimde yanılmışım o zaman son ben olurum kesin Bir de kordondan dolayı mi sezeryan kararı alındı @UmayDuruMom sen naptın???
Mevakusunannesi Derya-D bu arada rabbim hayirla saglikla bebegini kucagina almayi nasip etsin InşAllah çok güzel geçer her şey
Derya-D Mevakusunannesi evet kordondan dolayı sezeryan kararı alındı canım. Hayırlısı böyleymiş. 🤗 Rabbim size de çok kolay doğumlar nasip etsin inşallah.❤❤
UmayDuruMom Mevakusunannesi benim sancılar iyice düşmüş haftaya tekrar gidicez bakalım birşey derler artık