KbraBerker Tugceekrzm ya benm ikinci gebeliğim ama yinede ben bile ayrt edemiorum sanki içimde gaz patlıomş gibi falan oluyo bebek mi gaz mı ayırt edemiorum 😂
Tugceekrzm KbraBerker ne tesadüf benimde ikinci gebeliğim ama benim oğlum 11 yaşında unutmuşum galiba 😅
KbraBerker Tugceekrzm bizimki küçük 28 aylık kızım daha ama o geç kıpırdamıştı 20 haftalıktı ilk kıpırdamasında buda kız dedi doktor kesin değil dedide kıza benzio demişti
gaammzzee İlk gebeliği olanlar ne zaman hissetmeye başladınız 🙇🏻♀️ 15+2 yiz sabırsızlıkla bekliyorum 🙏🏻
Smilesra gaammzzee canm ben 16da hissettim suan 19 olucam resmen zıplıyor maşallah çok iyi hareketli durmuyor hayta yeme içmeylede etkileniyor bazen tatlı seylerde sevinçten uçuyor sanki 🙂
Duygu538 Tugceekrzm aramızda 2 gün var bende 17+1 oldum🙏🏻Hissettiğimi söylüyorum ama bana inanmıyorlar 🤷♀️
Tugceekrzm Duygu538 canım olabilir hissediyorsundur tabi Sen bakma onlara bende hissediyorum sanırım ama kafam karışık 😂😂
Kbrazcan Eceb bende 16 dan haftadan önce az az hissediyordum ama bu 16 haftayla birlikte çok daha net hissediyorum yer değiştirişini falan özellikle sabahları çok hareketli oluyor bi sağımda bi solumda yüzüp duruyor balığım 🤣😍
GulerDoganAslan 19+2 henüz hiç birşey hissetmedim bazen sanki karnımın içinde birşey yer değiştiriyor yada yüzüyor gibi oluyor ama emin değilim, azcık kiloluyum acaba ondanmı henüz hissedemedim insan endişeleniyor 😔😔
PasaninAnnesi kfulya1905 teşekkür ederim canmm 💕 Egemen'de çok güzel bir isim Rabbim gönlüne göre versin insallah, isimleriyle sağlıklı uzun ömürleri olsun meleklerimizin Allahn izniyle 🙏💙