PasaninAnnesi Eceb 18.haftadayız oğluşumla çok şükür 😍 17.haftamızda başladı hareketlerimiz her gecen gün biraz daha kuvvetli geliyo 👼💕 💙
Elifdilara 17yi doldurduk bugun ama hissetmeye başlamadım henüz.doktora da daha cok var her sey yolundadır umarim
Bayby 18+0 olduk 17.haftada artık hissetmeye başladım öyle henüz tekmeleme deil ama karıncalanma pıt pıt atma şeklinde ilerliyoruz şimdilik biran önce hayırlısıyla net bi şekilde hareketlerini hissederim inşallah 😇👶🏻
PasaninAnnesi Bensuu güzel isim 😊 bizim de Mustafa Kemal 💙 insallah isimleriyle yaşasınlar Allahn izniyle 💕
KbraBerker Cigdem91 aramızda 2 gün var sadece bende iki kez pıt pıt hissettm bi kez 16 haftamda başkada hissedemedim y😞
Tugceekrzm Eceb bizde 17+3 üz kızımla ama daha hissedemedim aslında emin değilim 🙈bazen hissediyorum sanki ama emin olamıyorum 😊
Duygu538 Tugceekrzm aramızda 2 gün var bende 17+1 oldum🙏🏻Hissettiğimi söylüyorum ama bana inanmıyorlar 🤷♀️
Tugceekrzm KbraBerker ne güzel bende sanki iki üç defa hissettim gibi bu hafta ama ayırt edemiyorum sanki bağırsak hareketleri gibi geliyor bazende kızım bu diyorum sağlıklı olsunlarda geç hissedelim 😊
KbraBerker Tugceekrzm ya benm ikinci gebeliğim ama yinede ben bile ayrt edemiorum sanki içimde gaz patlıomş gibi falan oluyo bebek mi gaz mı ayırt edemiorum 😂