BetlKurtToker 17+4 bulantılarım geçmişti derken bugün çok kötüyüm baş ağrısı ve şiddetli mide bulantısı var 😒😒
PasaninAnnesi kfulya1905 teşekkür ederim canmm 💕 Egemen'de çok güzel bir isim Rabbim gönlüne göre versin insallah, isimleriyle sağlıklı uzun ömürleri olsun meleklerimizin Allahn izniyle 🙏💙
MerveSara Bu gün netleşti cinsiyeti bebişimin , resmen bir erkek annesiyim .😍💙 hareketlerini bir kaç gündür hissediyorum gibi yani başka bir şey değilse 🤗 15+6 ya girdik 🤗💕
Esradml 18+3 haftalığım size sorum olacak kızlar 2 gündür kasıklarım ağrıyor normalmidir acaba. çok şiddetli ağrı yok tabi.
Oykuakbalikk 16+4 deyimiz ☺ 9mayısta akşam araba da ilk defa hissettim🙏🏻 Emin olamadım ama baktım 2-3 böyle hafif balık gibiydi 👶🏻🤣
yaseminnn54 Eceb 17+3 deyis ilk hamileliğim pıt pıt atar ya da böyle içerde yüzermiş gibi oluyor çok net hissedemiyorum 🙈