Nasippp ay evet valla aynen ben de öyle düşünüyorum canım 1-2 yaş kıyafete gerek yok çocuğumuzun gelişimine göre alırız ufak ufak . Eve yığmanın anlamı yok . İlk zamanlar hastane çıkışı zıbınları battaniyesi yatağı acil şeyler alınır abartmadan zaten hemen atılıyo bebekler büyüyorlar. Ben de zamanla beğene beğene almak istiyorum. Mevsimin gidişatına göre bizim bebeler nisanda olcak inşallah