Fatmamuduk aynen canım 3-6 da 3-4 parça alırım sadece elimin altında olsun DİE normalde alışverişi çok severim kendime eşime de sürekli alırım ama bebeğime öyle yapmama kararı aldım dolapta giydiğim de gitmediğimde dolu yani boşuna para vermişim bebeğimde daha dikkatli olucam o büyük kıyafetlere para vereceğime başka şeylerini alırım bir sürü şey lazım olacak ☺️