Bence kesinlikle başka bir hastaneye de gitmelisin benim de aynı zamanda görünmüyordu alamıyorum kalp atışını dedi aynı hastanede farklı doktora girdim oda çok küçük bende alamıyorum dedi hastane değiştirdim her şeyi çok şükür iyi çıkmıştı kalbi de duyulmuştu telaş yapma canını sıkma sakın