Canım sıkıntı yapma kendıne asla daha çok erken bence doktorunu degıstır ben üç tane doktor degıstırdım kime memnunsan onda devam et daha erken dedıgım gibi ben 8 haftalık felan duymuştum Olabılır bazen ulstrasonla karnından duyulmuyor alttan bakmak ıstedı yok dedım bekledım duyuldu herseyın hayırlısı olsun telaş yapma hıc