Ben de 6 haftalıkken gittim duyulmadı kese göründü bidahaki geldiğinde duyarsın tam yerleşmek üzere dedi , bazı doktoru anlamıyorum insanın yüzüne yüzüne korkutucu şeyler söylüyorlar gayet normal bir şey yani ne var haftaya bidaha bakalım diye güzelde konuşsa …