fatMaff38 12 haftalıkken kullanmaya başladım. 1 kutu babe, 2 kutu mustela, 2 kutu lierac, 1 kutu bio oil bitirdim bunlar 200ml. şimdi 3. Kutuyu kullanıyorum lierac. Duştan sonra sadece karnıma değil bütün vücuduma sürüyorum ve bazen her gün bazen 2 günde bir duş alıyorum. Bunların içinde babe ve lieracı çok beğendim cildi yağlı yapmıyor ve çabucak emiliyor. Diğerleri yağ bıraktığı için kirli hissediyorum zaten yağlı bir cilde var duş aldıktan ertesi gün vıcık vıcık hissediyorum. O bahsettiğim çizgiler çatlak değilse uyguladığım yöntemler işe yaradı diyebilirim ama daha en az 1 ay var son haftalar çok tehlikeli bakalım neler olacak🤔