[bilinmeyen] ben normal olacak diye düşündüğümden pilates squat yapıyordum dikkatlice. Doğumu kolaylaştırır diye. Ama doktorum her ddefasında ters duruyor sezaryen olacak galiba dediği gümden beri bıraktım zaten yapamaz oldum Ağrıdan sızıdan. Sezaryenden sonra hemen başlayamasak bile korse kullanalım hemen. Temmuzun sıcağında korse giyeceğim kararlıyım😬