İlk catlaklarimi gordugum gece uzuntuden uyuyamamistim , sonra sonra oglusumdan degerli degil ya dedim . Mankende olmayacaktim bir suru krem surdum hic birisi fayda etmedi su an karnim turkiye haritasi gibi ve hic takmiyorum . Saglikli sekilde dogsun da ne yapayim onlarda bana hatira kalir