Merkem seymaabyk 12+2’de ikili testte doktor yüksek ihtimal vererek söyledi ama 16.haftada netleşir dedi söylerler ama ilerleyen haftalarda kesinleşir
Diilekk19 seymaabyk özellerde pek yanılma olmuyor 12 de erkek dedi sonra değişmedi birde güzel bakıyorlar sonuçta özel devlette yanılma olabiliyor sanki
S_S Diilekk19 kesinlikle katılıyorum size özel hastanelerde cihazları falan daha kalıtelı oluyor hersey net gozukuyor devlette cıhazlar tırt kapkara ultrason resmı verıyolar ne oldugu bellı bıle olmuyor
Sehergul seymaabyk 14+2de öğrenmiştim ama detaylı ultrason beklemek mantıklı 16 hafta ya kadar en az beklemek gerekiyor ya yada
seymaabyk Abece 14 yada 15de gitmek istiyordum ama eşim çok sabırsızlanıyor merak ediyor.. Eğer belli olmazsa 2 hafta sonra tekrar gideriz diyo 😀😀
Homeless20 seymaabyk gittiğim perinatolog çok iyiydi valla bilmeden gittim devlet hastanesindeydi hatta :) şeyini gösterdi erkek dedi
Bernanisa 12+6 da bi tahmin de bulundular renkli ultrason da bakılıp ama kesin olması için 16 dan sonra olması gerekiyormuş. Bu kontrolümde 17+2 olacağım kesinleşir ümidiyle bekliyorum 🥰