seymaabyk Merhaba can anneler. Bebeğinizin cinsiyetini ne zaman öğrendiniz? Ben şuan 13+2 oldum acaba hastaneye gitsem cinsiyetini öğrenebilir miyim? 😌🙈
esilayy Lamia65 banada öyle diyorlar 16+2 de gittim göremedim dedi doktor 19 hafta olcam detaylıyı bekliyorum bende
Mervedicle Lamia65 canım ben doğurdum 3 aylık olucaz ama öyle pek bi Nazı yok ama baya bi gazla uğraştırdı bizi 🤣