Homeless20 seymaabyk gittiğim perinatolog çok iyiydi valla bilmeden gittim devlet hastanesindeydi hatta :) şeyini gösterdi erkek dedi
Denizgillerrr seymaabyk bu gün gittiğim hastaneye cinsiyeti belli olur mu dedim cinsiyet svylemek yasak dedi çok şaşırdım bi de devlet kadın doğum hastanesi🤔
S_S Diilekk19 kesinlikle katılıyorum size özel hastanelerde cihazları falan daha kalıtelı oluyor hersey net gozukuyor devlette cıhazlar tırt kapkara ultrason resmı verıyolar ne oldugu bellı bıle olmuyor
Sumeyyerbey4741 Ben tam 13 haftalıkken doktor söyledi kız diye tabi kesin demedi yüksek ihtimal bakalım ilerleyen zamanlarda ne olcak
Mervedicle Lamia65 canım ben doğurdum 3 aylık olucaz ama öyle pek bi Nazı yok ama baya bi gazla uğraştırdı bizi 🤣
Denizgillerrr seymaabyk ne bilim yönetim kararı dediler zorunlu gidiyorum zaten olduğum yerdeki hastane pandemi oldu en yakın orası bana 15 aylık oğlum var eşim izinli oldukça kontrollerime gidiyorm
esilayy Lamia65 banada öyle diyorlar 16+2 de gittim göremedim dedi doktor 19 hafta olcam detaylıyı bekliyorum bende