KardelenYB valla hareketli olması iyi olduğunu gösteriyor diyorlar böyle narin narin sessiz olunca da insan tedirgin olmuyor değil arada oynatmaya çalışıyorum ama azcık bir hareket o kadar sonra gene yatış 🤣🤣 her muayenede uyuyor. Gerçi sürekli uyuyor gibi 🤪