nazeninhanim KardelenYB bende 35+3 teyim öyleyim sürekli.Bugün nst ye girdim normaldi. Herhangi bir sorun yoktu …
nazeninhanim KardelenYB hiç söylemedi ama bu haftalarda normal dedi . Ben de suyu kilosu kalbi güzeldi daha fazla vesveseye kapılmak istemedim, son haftalar daha ürkütücü geçiyor . Her haraketi yada hareketsizliği korkutuyor
Sezensu KardelenYB 36+3 aynı durumdayım bazen o kadar canım acıyor ki 🤷🏼♀️ Normal olduğunu düşünüyorum nst de sancılarım çok normal çıkıyo
Deletedmom424 Zerin1234 ayy bu sorun bi benim sanıyordum otururken bir şey yok ayağa kalkınca yürüyünce taş gibi oluyor karnım. Doktor normal doğum için yürüyüş diyor bebekte böyle olunca sanki canı yanıyor gibi üzülüyorum 😕 Demek normal bir şey
KardelenYB Deletedmom424 aynen bende orada üzülüyorum ben burda duramıyorum der gibi yapıyor çünkü hanı bir bebeği kundaklarsın açarken yavrum rahatlar ya öyleler sanki
Zerin1234 Deletedmom424 bende başlarda bende tek olduğunu düşünüyordum burda yalnız olmadığımı öğrendim 🤭
Eslem23 KardelenYB normal istiyorum ama çokta korkuyorum şuan hiç belirti yok ağrı sancı bebekte kanalda değil bakalım hayırlısı ile kavuşayım da 🙏
Sehergul KardelenYB 35 hafta benimde öyle sürekli kasılıyor toplanma oluyor ama doktorum normal karşıladı nst de güzel çıktı artık son zamanlar normal
Sezensu KardelenYB Aynen utanmasam doktora alalım artık diyeceğim çıksa da rahatlasam diyorum bazen 😂😂
Dilruba92 KardelenYB Yalancı sancılarda olabilir doktor bana da aynısını dedi doğuma hazırlıyor vücudun kendini
MasAli Ayy sorma bebimkide bir hareketli hareketli doktorum bile Allah sana sabır versin çok yaramaz bi bebrk olacak diyor ben kendimi biraz fazla yorduğumda o kasılmaları ve sertleşmesi yaşıyorum sadece