KardelenYB normalmis cok korkardim oyle bir gererdi ki beni bi pozisyonu vardi hatta ayagi ile kasigimi geriyordu basi midemde oturamiyordum dogru durust. Normal oldugunu soylemisti. Buyuyup kemiklestikce bebek toplanip kasilmasi normalmis. 30 dan sonra hep toplanma vardi bende. Nst falan baglanirdim sanci da cikmazdi o kasilmalarda