Melek_2121 10 ocak doğum görünüyor benim de. Valla bende ağırlaştım. Annelerimiz derler ya hani seni 9 ay karnımda şöyle taşıdım böyle taşıdım diye. Ay evet zormuş. Ben 14 kilo aldım şimdiden. Napıcam doğuma kadar bilmiyorum. Halbuki o kadar hareketliyim ki. Beni gören herkes maşallah bizden hareketlisin ne kadar enerjiksin diyorlar. Eğiliyorum kalkıyorum bir dünya temizlik yemek ütü herşeyi kendim yapıyorum. Ama yatağa yatar yatmaz da gözümü daha kapamadan uyuyup kalıyorum 🤣 karnım kooccaamaann oldu. Oğlum desen kımıl kımıl. 32. Haftaya kadar tüm hazırlıkları bitirme kotası koydum kendime sonuçta zaten yuvarlanarak devam ederim hayatıma doğuma kadar 😂