Benimde Ocak sonu görünüyo 8 kilo aldım şimdiden 😬 baya hareketli bir kızım olacak 18. Haftadan beri baya baya hissediyorum hareketlerini şimdi daha da arttı tabi 😄 mide yanması dışında bir sıkıntı yok çok şükür çalışıyorum izne cikicam haftaya inşallah 😊 inşallah herkes sağlıkla kucağına alsın yavrusunu 🤲