Melek_2121
Melek_2121 Çok şükür herşey yolunda. Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏🏻 Haftalar ilerledikçe elbette başka başka sıkıntılar çıkıyor. Benim mesela bu aralar kalçama bıçak saplanıyor sanki😔 Yürürken, oturup kalkarken zorlanıyorum🤦🏻♀️ Ahh birde sabahları bel ağrısı🤦🏻♀️ Yataktan desteksiz hiç bir şekilde kalkamıyorum😔 Ama minik kızımın tekmelerini hissedince herşeyi unutuyorum😍🥰 Ocak gelse de kavuşsak🙏🏻❤️