Nurcn ben de gecirdim bu hafta bitti karantinam ben testim pozotif ciktiktan sonra tat ve koku kaybi yaşadım. Kesinlikle en onemli belirtisi bence ben grip gibi gecirdim tek farki tat ve koku kaybi olmasiydi. 3 gun sonra falan geri geldi eger pozitif cikarsaniz da hiic korkmayın bebek etkilenmiyo ve Allah yardim ediyo mutlaka ben ilac kullanamadigim halde rahat atlattim cok sukur sadece sirt agrisi beni cok fazla zorladi bi de psikolojisi