bebegim_28 inthequeue sleepy 1 numara 120 li aldım doğduktan sonra duruma göre devamını alıcam ama genel olarak sleepy bi tık küçük oluyormuş çok fazla alma 1 paket alabilirsin 1 numaradan
Bsraydin inthequeue bn de netten 210lu aldim hem 1 hem 2 no…kucuk deniyor ama kullananlar var yani bazilari abartiyor sanırım. Ya da bebise gore degisiyor…1 den baslayip fazla almama taraftariyim cok kilolu bi bebek degilse
Mucizem_01 inthequeue küçük paket al canım denemelik belki pişik yapar sızdırır memnun kalmazsin diye
Arifcan16 Kuzucuklarim ben goon bezini aldım ilk gebelgim nasıl kullanıslımı bez ben henuz kullanamadım daha
Rmeysa_1661 inthequeue bence 2 numara al göbek bağını da düşün 1 numara bence küçük gelir oğlum 3500 doğmuştu ben 2 numara aldım o bile hafif dar olmuştu. Paket içi az olanlardan al ona göre değiştirirsin
MuhAnne ikizminikler canım bende ikiz bekliyorum inşallah sağlıcakla doğarlar. 1 bedenden kaç tanelisini aldın?
ikizminikler MuhAnne ben sadece trendyol baby turco indirimi vardı ya tanışma paketi ondan aldım iki adet doğmalarına yakında prima alıcam memnuniyet durumuma göre de devam edicem hangisi olursa inşallah öyle hassas ciltli olmazlarda önüme geleni kullanabilirim 😂
Bsraydin ikizminikler bnce bebek bezinin yaninda poposunu guzel temizlemek de fark ediyor…bn hep pamuklu suyla sildim ya da yikadim hic pisik problemi yasamadim 2 cocugumda da..bezi de orta halli alıyordum yani lüksünü degil sonuçta cope gidiyor…bakalm ins bu da oyle olur da zorlanmayiz bez seciminde
Tgbab inthequeue canım ben 80 li 1 numara aldım göbek bağı oyuntusu var çünkü zaten ginde 8 tane değişiliyormuş yeni doğan 10 günde sıkacağını düşünmüyorum. Sonra da 420 li 2 numara aldım 2 ayda o gidrr diye düşündüm
inthequeue Hanımlar dün gece sipariş verdim 120li 1 numara 80li 2 numara. Günde 10 tane gidiyormuş zaten. 12 günde çok fark etmez herhalde duruma göre bakacağım A101de felan da satıluyormuş ☺️ Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
HamzaMoms inthequeue 2 numara aldım canım yorumlarda 2 diğer markaların 1 i ile aynı yazıyordu gercekten avucum kadar kucuk bez bence 2 olur olmadı hemen 1 numara aldırırsın az birşey
Reyna inthequeue merhaba ben baya araştirdm ve çogu yorumda gördügüm duyduguma göre 1 numarasi prematüre bebekler icinmis Rabbim saglikla dogmasini nasip eder insAllah ben 2.numarasini aldim trendyoldan ve paket elime ulaştiginda sirf merak ettim bi bakıyım dedim 2 numara almış olmama rağmen resmen avucum kadar di yani 2 numara böyleyse 1 düşünemiyorum.kesinlikle 2 numara almanizi tavsiye ederim…
Tgbab Reyna göbek oyuntusu için 1 numara daha ideal ama içinde az olan bir paket alınabilir küçük bez evet ama yeni doğan bebekte ne kadar büyük olabilir ki
LLeylaa-12 inthequeue valla canım bana kalırsa 2 al ki bende öyle yaptım. Sleepy 2 de aynı yenidoğan gibi göbek bağı yeri var. Zaten bir bebek ortalama 3 kilo doğuyo. Bir de çocuğun beden yapısını bilemiyorsun. Benim tanıdığım daha kızı beş kilo ilken 4 numara kullanıyordu çünkü bacakları dolgundu. Ben 42 li 2 numara aldım. Hemen bitse de bez her yerde bulunan bir şey alırsın hemen.
Reyna Tgbab bezin 2 numarasini gördünüz mü bilmiyorum ama ben paketi actiktan sonra şoka girdim iyiki 2 numarasini almisim dedim.ama dediginiz gibi göbek bagi icin vs 2 numara buyuk gelirse ki hic sanmiyorum ama az bi paket 1 numara alirim ilk ay…
Gulsen4224 inthequeue 1 beden yeni doğan bezi olarak geçer 2 numara büyük olabilir biraz canım sen 1 numara al 🌺