Merhaba hanımlar sleepy bebek bezi almaya kesin karar verdim ama 1 beden mi alsam 2 mi karar veremedim.
1 beden 2-5 kg 2 beden 3-6kg yazıyor.
Yani normal ölçülerde doğan bir bebek için 1 numara gerekli mi sizce? 31. Haftada doktora gittiğimde bebeğim zaten 2 kiloydu. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler ☺️