Benim kayınpederim de vefat etti eşimin ailesi ve eşim çok istedi kayınpederimin adı olmasını keza benim ailemde babamın adının olmasını istedi. Herkes tutturdu bir baba adı 😅 madem baba adı olacak benim evimin babasının adı olsun diyip, Ömer Asaf koymak istedim kimse sesini çıkaramadı. 🥳 9 ay ne ağrılar sancılar çekiyoruz çok zorlu bi süreç kuran-ı kerime göre isim hakkı babanın olmalıymış ve isim için kavga edilirse hayırlı evlat olmazmış aynı zamanda melekler bebeğin yanına uğramazmış bir hafızın bana dediği bu. Umarım eşinizin be sizin gönlünüze göre güzel bir isim olur 🙏 sağlıkla doğsun inşallah 🌸