Nisfulleyl canim benim kayinpederimin ismi İsmail. Esimde evin tek oglu. İlK zamanlae esim ismail koycam diyordu ama sonra sen ne istersen o olsun dedi.. benim de kayinvalidem gonul koymaz ama kayinpederim buruklasti biz İsmine Asil diyince.. ben de soyle dusundum. Kulagina İsmail Asil okunsun hayatim ama nufusuna sadece Asil yazilsin dedim. Kabul etti esim.. kayinpederim ne der bilmiyorum ama nufusune yazdirmiycwm. Seninde esin madem ki zorunlu tutmuyor bence senee koyma