Ayssedmn Eda-gnbkn fazla değil bence olması gereken hamilelikte 12-13 kilo alınması bildiğim kadarıyla
Eda-gnbkn ozge_ozzgee çok fazla yemiyorum mesela ekmek çok tüketmiyorum ama nasıl aldım bilmiyorum sürekli acıkıyorum evet ama meyvelerle yoğurtla kuruyemişle geçiştirmeye çalışıyorum
ozge_ozzgee Eda-gnbkn ben kilomu 1,5 ay kadar durduramadığım tatlı krizlerimde aldım. Ama sizin durumunuzu tabi bilemiyorum. Yeterli miktarda su içip yürüyüş vs mi yapsanız
Esraaelisa1 Eda-gnbkn bende 35+3 olduk 9 kilo aldım ama sen fazla takılma 20 kilo alan bile bar bebiş sağlıklı olsun gerisi önemli değil insanlar 103 kiloyla hamile kalıyor mesela
haziranin25i Eda-gnbkn 23 haftaligim 10 kilo aldım doktorum henüz kilomla alakalı birsey söylemedi 🥴🤭
Eda-gnbkn haziranin25i yani tabiki uyarmaları iyi ama bir anda çok almışsın falan deyince insan üzülüyor sizde üzülmeyin veririz inşalalh ☺️
Eda-gnbkn ozge_ozzgee benim aşırı tatlı krizleri falan yok ama beden aldım gerçekten bilmiyorum artık düzenli yürüyüş ve daha dikkat edeceğim ☺️
Edizinannesii Eda-gnbkn aaah aaahh inan şafak sayar oldum. Bugünde bitti az kaldı doğuma diye kendimi teselli ediyorum 😁
Durukusunannesi Eda-gnbkn bence çok değil hem bazı insanlar son aylarda almıyormuş bünye meselesi yani
Burcuu3761 Eda-gnbkn ben ilk hamileliğimde 35 kilo aldım 155 e çıktım ve o kiloyla sezaryen oldum bende bebeğimde gayet sağlıklıydı takılma vence kiloya sonra da 6 ay içinde verdim