Eda-gnbkn Bozma moralinii, sağlıklı bir beslenme listesi yap kendine bundan sonra, sen üzülürsen bebeğin de üzülür malum biz gebeler ne hissedersek bebek de onu hissediyor. Yemeyi seviyoruz diye de kimse moralimizi bozmamalı ama evet tutmamız lazım bu haldeyken kendimizi.😅 Doktorun sakıncalı bulmazsa egzersize başla, kendini dengelersin hem. Akşamları ya da gün içinde de yürüyüşünü eksik etme.🧚🏻♀️