Emineavar Gul12- bakalım ben 28. Haftamda oldum da ikinci nasıl olacak bende bilmiyorum öyle dediler doğumdan hemen sonra da yapılacak diye bebeğin de kan grubuna bakıyorlarmiş doğunca ona göre yapıyorlar sanırım
Gul12- Merve3125 negatif olsada pozitif olsada vurulacak dedi benim doktorum canim snrada gdemedim o doktora testmde negatif cikti. 2 aydr baska doktora gdiyorm ilcede oldgumdan dolayi kafam karsti
Merve3125 Gul12- ilk gebeliğinse ve kanaman yoksa bence çok kafana takma derim ben araştrdım baya doktorum da bu konu da endişelenme dedi neğatif çıkınca bir de ilk gebelikse gerekli görmüyor çoğu doktor.Tabi doktordan doktora değişiyor canım
Gul12- Yaseminnnnnnn bakalim canim hayrlisi insallah hayrla dogsunda kuzularımız 28.hafta onceki doktoruma gdcem vurulcam insallah
Bct Gul12- bana da test yapıldı ve negatif çıktı o yüzden iğneye gerek duymadı doktorum kanama vb olmazsa iğne yapılmayacak dedi doğumdan sonra bebeğe yapılıyormuş
Gul12- Merve3125 aynen oyleymis canim bazilari yaptiriyor bazilari yaptirmiyor bakalim doktorum ne derse artk ona gore hareket edecegim nasil olursa
Gul12- Merve3125 aminn canim benim hepimiz hayrli saglikli bi sekilde aliriz insallah kuzularimizi kucagimiza
Gamzes Merve3125 sen yanlış biliyo olabilirsin çnki benim ilk testim pozitif çıktı riskli gebelik bölümüne yönlendirildim bebegin etkilendigini ve ignenin vurulsada etkisi olmayacagını söyledi sdoktor ben ege üniversitesine gittim orda tekrar yaptırdım bu testi negatif çıktı çok şükür ondan sonra vurdular ignemii bu benim ikinci gebeligim ikisindede vuruldum
Merve3125 Gamzes işte pozitif çıkınca riskli oluyor neğatif ve ilk gebelikse bi de kanaman vs. Problemin yoksa bazı doktorlar gerek duymuyor. Onu anlatmaya çalışıyorum Bazıları neğatif de pzitif de çıksa gerek duyuyor demek ki doktordan doktora değişiyor
Merve3125 Gamzes Demekki sizinki riskliymiş ki gerek duymuş doktorunuz riskli durumlarda her türlü vuruyorlar aşikâr zaten bu
Gamzes Merve3125 bide şöyle bi durum var doktorum eskiden bu igneyi yaptırmıyoduk artık yaptırıyoruz dedi belki siznde öle olmuştur
Gamzes Gul12- bide ben özele gidiyorum ilk haftalrda kanamam oldu doktor igneyi yapmamız lazım dedi yaptırdım ve 1000 tl tuttu 28. Haftamda tekrar olcagımı söyledi bnde devlete gidip ücretsiz yaptırdım o kdar para tekrar vermek istemedim ve vermedimde bilginiz olsun
Gul12- Gamzes bi igneye o kdar parada cidden masallahmis benim doktorumda devlette zaten canim bnde devlette yaptiririm Allah izin verirse
Gamzes Merve3125 aynen ama devlette riske atmıyolar zorunlu vuruyolar o igneyi özeldeki doktorum eskiden vurdurmuyoduk dedi ama şimdi vuruluyor degişiyor
2020ARALIK Benimde 6. Haftamdaydı sanırım kanamam olmuştu bizdede uyuşmazlık var hiç test yapılmadı direk uyuşmazlık iğnesi oldum doktoruma sordum 28. Haftada tekrar yapılacak mı dedim hayır gerek yok doğumdan sonra bakarız gerekirse tekrar yaparız dedi
Gamzes Merve3125 canım anlamıyosun heralde bi riskim yok benim negatif çıktı herşeyimde saglıklı şuan çok şükür pozitif çıksaydı riskli olucaktım gir bak netten araştır gerçekten anlatamıyorum heralde bndemi sorun var