Gul12- Merve3125 aminn canim benim hepimiz hayrli saglikli bi sekilde aliriz insallah kuzularimizi kucagimiza
Gul12- Gamzes bi igneye o kdar parada cidden masallahmis benim doktorumda devlette zaten canim bnde devlette yaptiririm Allah izin verirse
Bus_ak18 Gul12- yok mesuliyet kabul etmezler canım çünkü test hastanede yapılıyor ve iğne raporla çıkarılan bir iğne
Emineavar Gul12- bakalım ben 28. Haftamda oldum da ikinci nasıl olacak bende bilmiyorum öyle dediler doğumdan hemen sonra da yapılacak diye bebeğin de kan grubuna bakıyorlarmiş doğunca ona göre yapıyorlar sanırım
Gul12- Emineavar aynen canim bebegin kan grubuna gore vuruyorlarmis o asiyida geri bize vuruyorlarmi bilmiyorm ama
Gamzes Merve3125 canım anlamıyosun heralde bi riskim yok benim negatif çıktı herşeyimde saglıklı şuan çok şükür pozitif çıksaydı riskli olucaktım gir bak netten araştır gerçekten anlatamıyorum heralde bndemi sorun var