Gul12- canım eğer ilk gebeliğin ve kanama gibi problemler yaşamadıysn ve testin neğatif çıkıyorsa bi kaç defa, doktor gerek görmüyür doğumdan sonra bebeğin kanına bakıp öyle vuroyorlar fakat hamileliğin herhanği bir döneminde kanama ve düşük risk varsa test neğatif pozitif çıksın farketmez iğne mutlaka vuruluyor.Benim ilk gebeliğim iki defa test yaptık negatif çıktı doktor gerek görmedi.