Havvamurat EsinCemreDogan yanlış biliyorsunuz araştırın. Sezeryanda doktorlar fazla ücret alıyor. Mesela ben yine normal doğum yaoacagim 5200 istediler epidural normal doğuma 6200 sezeryana 6500 istendi. Ankara medicana
EsinCemreDogan Havvamurat Araştırmam gereken bir durum yok. Benim bir zamanlar okuduğum öyleydi. İyi günler.
Sehergul yaseemin1 Herşeyden önce bebeğin sağlığı için hangisi olursa ama normalden yanayım ilk doğum um normal 2.ye hamileyim 35 haftalık isnalalh buda normal olur sonrasında iyileşme süreci kısa oluyo
Sinemcetin20 yaseemin1 normal olsun diye 3gun sanci cektm ama neyazikki catim dar oldgu icn sezeryna alindm 3cu olcak gece uykularım terk oldu korkuyorum
Avakado-34 Havvamurat Ayrıca şunu da ekleyeyim, dikkatli okursanız eğer göreceksiniz ki herkes kendi yaptığını savunmuyor . Bir arkadaş muallim6anne normal yapmış ama zorlanıyorum demiş, bir diğer arkadaş da Sinemcetin20 sezeryan oldum zorlanıyorum demiş. Kendi yaptığını savunan ve olayı kişiselleştiren siz gibi duruyorsunuz . 😅 Burda herkes tecrübesini ve düşüncesini paylaşıyor sadece.
Edizinannesii yaseemin1 kesinlikle normal 😬 ama benim.isler karıştı sezaryen olma durumu da var ve bu beni korkutuyor 🤦♀️
haziranin25i yaseemin1 bebeğimin gelişine göre doğuma hazırım. Normal ise normal sezeryan ise sezeryan. Sağlığıyla kucağıma nasıl doğmak istiyorsa öyle nasip etsin rabbim 🤗♥️🧿
Havvamurat Burda herkes doktor olmuş herkes nasıl doğum yaptıysa onu savunuyor normal olan doğum adı üstünde normal doğumdur sezeryan yapanlara saygı duyarım ama sezeryan zorunluluktan ileri gelen bir şeydir.
Avakado-34 Havvamurat Siz ne yapıyorsunuz peki doktor hanım . Kendi yaptığınızı savunmakla ve şu yorumunuzla? Farkınız ne ? İnsanların tercihlerine neden saygı duymuyorsunuz ve hala ısrarcısınız? . Saygı duyarım diyorsunuz ama kusura bakmayın hiç inandırıcı değil.
Sinemcetin20 Havvamurat bende zorunlu sezeryan oldum 3gun sanci cektm suni sancı verildi suyum patladi 3gun alttn bakıldı gece gunduz ama ne yazikki çatı darligm oldgu ortya cıktı 3cu sezeryan olcam uykularm terk oldu
TugbaZmn yaseemin1 ilk gebeliğime rağmen normal doğum çünkü bebek içinde normal doğum kadar sağlıklı birşey yok bence hiç korkmadan ilk önce annenin kendini cesaretlendirmesi gerekli bana göre tabi her annenin bakış açısı farklı allahım herkese iki doğumunda da güç versin 🙏
Havvamurat Avakado-34 ben doktorların genel görüşünü söylüyorum savunmuyorum. Siz normal doğuma laf edenlere tepki bile veremiyorsunuz
Havvamurat Avakado-34 ayrıca üstteki yorumları okuduysaniz ve anladiysaniz mecburi bı durum olduğunda normal doğumda asla ısrarcı olmayacağımi söyledim.
Busekrkmz ipek-smr gerek görmedikçe alta dikiş atmıyorlar ki ben normal doğum yaptım kesiğim olmadı dikiş atılmadı.
Busekrkmz ipek-smr kişiden kişiye değişiyor canım o, normal yapanın bünyesi zayıfsa onda bile zorlanır yapı meselesi biraz.
ipek-smr Busekrkmz işte demek istediğimiz o aslında yapı ve tercih meselesi burda sezeryan denilince o kadar çok sanki acayip ve sıradışı bişeymiş gibi bakıyırlarki halbuki o da bi Doğum sekli normal Doğum da olumsuz örnek ve olumlu örnek olduğu gibi sezeryanda da var yapı meselesi 🤷🏼♀️
taninmayananne yaseemin1 normal isterdim çünkü herşeyin doğalı ama olmadı nasip oğlum ve ben iyiyiz daha ne olsun 🥰