Temmuz7 ilk yorumda ikizlerim için dememişsiniz. Burada tartışılan ikiz gebelik değil ki sezaryen mi normal mi diye açılmış başlık. Sizinki istisna. Bu Arada iki gündür nişanım geldiğini söylemiştim suyum azdı ve bir türlü doğumu başlatan bir sancım olmadı en sonunda doktorum kontrol günü yatışımı yaptı ve suni sancıyla doğumum başladı. İkinci doğumum olduğu için belki de süresi kısaydı. 3 saatte doğurdum. 🧿 evet kolay değildi, ilk doğumum tamamen kendi sancılarımla olmuştu ama sürekli gezinmiştim bunda yatarak suni sancı çekmek zor oldu. Ama sonunda balık gibi kayıp kollarıma gelmesiyle her şey son buldu, bütün sancım, acım onun ağlamasıyla sona erdi. Kalktım bebeğimle ilgilendim işlerimi kendim gördüm ve istediğimi yiyip içtim. Eğer bir sağlık probleminiz yoksa normal doğum harika bir şey. Çok şükür ki iki bebeğim de bu şekilde dünyaya geldi. Hem kendim hem de doktorlarım başından beri bu kararla ilerlemiştik çünkü. Allah herkese sağlıklı evlatlar ve doğumlar nasip etsin 🙏 darısı gün sayanlara olsun