Havvamurat Sizin ve bebeğinizin sağlığı için olması gereken de o değil mi zaten ? Yani normal doğumda ısrarcı olmamanız.. Diğer konuyla ilgili de normal doğuma laf eden pek kimse göremedim . Herkes kendine göre sebebini söyleyerek neden sezeryan tercih ettiğini ya da edeceğini ifade etmiş. Bir arkadaş çağ dışı demiş ama ona da verilen cevaplardan sonra “ işin esprisi , sadece imkan varken normal doğumda ısrar edilmesini anlamıyorum “ demiş , açıklamasını yapmış . Ne yapalım öyle dedi diye linç edelim mi istiyorsunuz anlamadım ki. Ayrıca burda hepimiz hamileyiz, can taşıyoruz . Böyle kişisel tercihlerden dolayı konunun bu kadar gereksiz yere uzaması saçma. O yüzden Allah sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin , umarım hayalinizdeki gibi bir doğum gerçekleştirirsiniz diyerek ayrılıyorum bu tartışmadan ☺️