İlk doğumum.mecburi sezaryan oldu.
Şimdi 15 haftalık hamileyim gene sezaryan düşünüyorum.
Kolay geçti benim eve gelince süpürge falan tuttum 😘 inşallah ikinciside öyle geçer
Ama belirtmeliyim ki 25 saat sancı çektim normal dogurcam diye 👍 olmadı nasip 🤲
Tavsiyem önce normali deneyin olmassa zaten sezaryen..