Havvamurat Yanıtım size değildi. Bir hanımefendi bebeklerin hakkına giriyorlar diye yukarıda yargı dağıtmış ona idi. Ben sadece bünyesinin ve ruh sağlığının kaldırmayacağı halde bazı annelere , sırf annelik normal doğumla kıymeti anlaşılabilir şeklinde baskı yapanlara kızıyorum… Kim ne kadar acıya katlayabileceğini neyin kendisi için daha iyi olacağını biliyor. Mesela kendi adıma konuşursam normal doğumu ben de istiyorum. Ama annemin çocukluğumdan beri sürekli olarak “ablanı çok kolay doğurdum ama sen kilolu olduğun için aşırı zorlandım, parçalandım şöyle oldu böyle oldu , 1-2 hafta yataktan kalkamadım “ diye konuşması ister istemez benim bilinçaltımda bir korkuya sebep oldu. Ve ben vajinal ultrason dahi olurken kendimi kasan bir insanım. Ya doğumda kendimi kasıp da bebeğimin sağlığını etkilersem diye düşünmeden edemiyorum. Bu ve bunun gibi herkesin kendine göre sebepleri var. Ve bu bize tercih olarak sunulmuş bişey .