Bebeto Minnakanne ben de Diyarbakır dayım 1.5 yıl olacak biz de Fatma hocaya gidiyoruz nasıl memnun musun? Bir de normal mi Sezaryen mi düşünüyorsun?
scl Bebeto bende fatma hanıma giyorum 10+5 olduk. Şimdilik bir sıkıntımız yok güler yüzlü bi doktor ama ocak ayında memorial e gideceğim neval hanımı önerdiler doğumuda orda yapmak istiyorum ben. Siz memnunmusunuz?
Minnakanne Bebeto Bebeto çok memnunum sağolsun çok ilgileniyor gidip muayene olmasam bile telefondan. 🤗
AslPolat Pnrms ayy çok geç görmüşüm canım kusura bakma lütfen 🙈 lokman hekim ağahan han beye ve bölge hastanesi Tuğba hanıma gidiyorum 😁
Bebeto scl ben beğeniyorum Güleryüzlü gerçekten sağ olsun ama normal Doğum konusunda bir arkadaşa çok fazla dikiş atılmış omdan biraz korktum bilemedim ben de 18. Haftaya giriyorum sürekli doktor değiştirmek istemiyorum açıkçası😐
scl Bebeto haberim yok bu konuda açıkcası ben sadece genesisi pek hijenik bulmuyorum açıkcası o yzden doğum için güvenemedim. Ama arkadaşım pınar hanımda doğum yaptı memnundu. İnşallah sağlıklı hamilelik geçirir kolay bi doğum yaparız 😌