Mine Nursem bende öyle yapmaya çalışıyorum da ne olur ne olmaz Doğum çantasını en azından hazırlayalım dedim🤗
Mine FundaNegis inşallah canım🤗 izinler açılırsa Doğum öncesi bi gidip gezme yapıp geleceğiz ama bekliyoruz 😕
Emine55 baliminannesi06 ya cesaret edilmeyecek bişey yok merkezdeyim sıkıntı yok burada ama bn çyalnızım lojmanda değilim lojmanda olsam kadınlarla zaman geçer🙂) merkez gayet sakin korkmayın 😂
FundaNegis Anladım cnm biz 11. Haftada izine gelmiştik doktor yolculuğu yasakladı dönemedim ben sende aynısını yaşama diye dedim
Mine FundaNegis aaaa niye yasakladı 😱 ben 3 ay önce kadar gittim ama doktorumdan izin aldım mola vererek sorun olmaz dedi oradayken de oradaki doktorumdan izin aldım
FundaNegis Mine ozamanlar düşük riskimiz vardı sonrada erken doğum riskimiz var hala memlekette kaldım dönemiyorum doğuma kdar