Ahsennurrrr Derin2828 oyu maşallah❤️ bu arada bişi sorucam canım resim nasıl yüklüyorsunuz ben beceremedim ya 🙄
Derin2828 Ahsennurrrr hızlı resim yükle sitesine girin yükleyip linkini alın buraya yapıştırın cok basit
HULYA0693 Yasininannesi benimde kahverengi lekem geldi bide belim ağrıyor nedense çok kötü olursam gidecem acile 😔
Yusuf_yildz Ahsennurrrr 12+1 im 22 Ekim’de ikili tarama testi yapicam o zaman tam 14+1 oluyorum inşallah o zaman cinsiyeti de öğrenebiliim
Berna41 Yusuf_yildz doktor ultrason da baktı ense kalınlığı normal dedi zaten bi rahatsızlığı da olsa ben ondan vazgeçmem 💕
seymaabyk Yusuf_yildz 14+1 iken yaptırmanız mümkün değil en geç 13+6yken gitmen gerekir. Bakmıyormuş doktorlar
Yusuf_yildz Hhhiilal bende şuan 12+1 im 22 Ekim de ikili tarama testi yaptiricam tam 14+1 olucam inşallah ikili tarama testi hemen sonuçları cikiyomu
Hhhiilal Yusuf_yildz kan testinde bilmiyorum sonuçlar ne zmn çıkar ben yaptırmdım. Ama ultrasonda uzunca bakıyo gördüğünü sana söylüyo herşeyini anltıyo parmaklarını kafasını ayakltını yani herşyini sana gösteriyo.
Hhhiilal NilGrl evet canm. Kan testide yapıyolar ama ben yaptırmadm. Sadece ultrasonda detaylı bi şekilde baktı doktor. Orda bı sıkıntı çıkmadı çok şükür.
NilGrl Hhhiilal bende açıkcası baktırmak istemiyorum bunu belirtmem mi gerekiyor doktora? Çünkü öyle olsa bile aldırmam gibi bi şey söz konusu olamaZ. 2 arkadaşıma da down sendromlu olabilir dediler. İkisininde sağlıklı bebekleri oldu ama geri kalan hamilelikleri zehir oldu ağlamaktan.
deletedmom559 Hhhiilal bende yaptırmadım ultrason da baktı iyice ense kalınlığı iyi burun kemiği iyi Bi sorun görünmüyor dedi bende test yapmadım boşu boşuna yapıp kendimi strese sokmiyayim dedim İnşaAllah yavrularımızın Bi sorunu sıkıntısı yoktur 🤗
Serrax Merhaba kızlar 13+4 üz bugün. İkili testi yaptık çok şükür temiz çıktı. Haftaya doktoruma kontrolüm var cinsiyet belli olur inşallah. En son 11 deyken çıkıntı görmüştü ama net konuşmadı kızda da olabiliyormuş. Sağlıklı olsunlar da inşallah 🤲🏼🤗
Asel38 Ahsennurrrr hayırlısı olsun inşallah bende 13 +5 haftalgm 12 haftada doktor yüzde 90 kız dedi benmde bi oğlusun var bide kuzum olsun çok istyorum rabbim gönlümüze gore nasip eder saglkli bir şeklde ins
Dileklina34 Asel38 bende bugun gittim. Tam 13+5 ultrason da 13+3 bana da kız olabılır kemik yapısından dolayı dendi ama cıkıntı varmıs oyuzden emin olamadı 2 hafta sonra net belli olur dedı hayırlısı olsun ıns
Ahsennurrrr Asel38 amin canım inşallah ya bakalım.persembe günü sorucam cinsiyeti artık söyler heralde Perşembe günü 14+2 oluyorum
Asel38 Ahsennurrrr söyler büyük ihtimal canım bende 12 de sormuştum cinsiyetini kıza benzyor hatta yuzde 90 kız dedi değişirmi diye düşünyorum bazen duyuyoruz ya ama öyle olsa yüzde 90 demezdi sanırım
Ahsennurrrr Asel38 evet baya yüksek ihtimalle demiş oda gene bir yanlışlık payı bırakmak içindir inşallah canım bende haber veririm size
Ahsennurrrr Asel38 bugünde şöylemedi üç hafta sonra gel dedi hemde 17 haftalıkken ogrenicem yani ama çok şükür en azından ikili testi çok güzel ve bebekte gayet herşey çok iyi dedi bu zaten bana yetti 😍😍😍❤️