Hhhiilal bende açıkcası baktırmak istemiyorum bunu belirtmem mi gerekiyor doktora? Çünkü öyle olsa bile aldırmam gibi bi şey söz konusu olamaZ. 2 arkadaşıma da down sendromlu olabilir dediler. İkisininde sağlıklı bebekleri oldu ama geri kalan hamilelikleri zehir oldu ağlamaktan.