Anne18 Ahsennurrrr çok şükür iyi gidiyor kuzum 2li testi yaptım temiz cıktı şükür haftaya kontrol var bakalım 💕💕 cinsiyet içinde erkek denildi tahmin yaptı emin degıl İl net senin nasıl gidiyor
Yusuf_yildz Ahsennurrrr 12+1 im 22 Ekim’de ikili tarama testi yapicam o zaman tam 14+1 oluyorum inşallah o zaman cinsiyeti de öğrenebiliim
Ecceay38 Ahsennurrrr çok şükür iyiyiz inşallah hep böyle devam eder 🙏🏻 Bizim cinsiyet belli oldu kız 👧🍀 fakat çok şiş hissediyorum kendimi midem karnım çok zayıf bi kadın değilim hatta iriyim diyebiliriz fakat dikkat ediyoruz herşeye
Ahsennurrrr Anne18 ay bende ettirdim persbe günü sonuclari alicam bide artık 14 haftaya gidicem zaten cinsiyet inşallah belli olur ❤️
Hhhiilal Biraz mide bulantılı olsada güzel gidiyoruz. İki testimi yaptırdım doktor kıza benzetti büyük ihtimal kızım olucak tabi degişmezse🥰
Ahsennurrrr Hhhiilal ayy inşallah benimde kızım olur bir oğluşum var bakalım persbe günü bana ne dicek❤️
Yusuf_yildz Hhhiilal bende şuan 12+1 im 22 Ekim de ikili tarama testi yaptiricam tam 14+1 olucam inşallah ikili tarama testi hemen sonuçları cikiyomu
Asel38 Ahsennurrrr hayırlısı olsun inşallah bende 13 +5 haftalgm 12 haftada doktor yüzde 90 kız dedi benmde bi oğlusun var bide kuzum olsun çok istyorum rabbim gönlümüze gore nasip eder saglkli bir şeklde ins
Yasininannesi HULYA0693 Canım bi doktora görün istersen.Bende kahverengi deyilde baya kırmızı bi kanama olmuştu 12+1 de.Doktora gitdiyimde kanama alanı olduğunu söylemişdi.İçtiyim bi ilaç vardı onun dozunu arttirdi.Bide hep dinlemem gerekdiyni söyledi.Çok şükür atlatdim şuan 23+2 olduk 🤲💙
Derin2828 Ben 13+0 dım kızlar doktora gittim bugun bebe 13+5 gösteriyor ama cinsiyetine baya uzun baktı henüz göstermez dedi ☺️ Bacak arası boş kızda olabilir ama erken dedi 🥰
HULYA0693 Yasininannesi benimde kahverengi lekem geldi bide belim ağrıyor nedense çok kötü olursam gidecem acile 😔
Ahsennurrrr Derin2828 oyu maşallah❤️ bu arada bişi sorucam canım resim nasıl yüklüyorsunuz ben beceremedim ya 🙄
Hhhiilal NilGrl evet canm. Kan testide yapıyolar ama ben yaptırmadm. Sadece ultrasonda detaylı bi şekilde baktı doktor. Orda bı sıkıntı çıkmadı çok şükür.